Dispečink výtahů
U dispečinku se zvlášť evidují poruchy výtahů a zvlášť ostatní poruchy nebo havárie. V případě, že se evidují pouze poruchy výtahů, pak se část ostatních poruch nezobrazuje. Při zadání poruchy se udávají následující údaje. Odkud porucha pochází, kdo ji nahlásil, blok a číslo popisné, výtah, informace o bloku, technik mající na starosti blok a příčina poruchy. K odepsání poruchy dojde při nahlášení jejího odstranění. K již zaevidované poruše se zaznamená kdo a jakým způsobem poruchu odstranil a jaký materiál byl použit. Seznam použitého materiálu se odepíše ze skladu a uloží mezi nevyfakturovaný materiál, který se vyfakturuje zpravidla jednou za měsíc. Dále se zapisuje nahlášené mazání výtahů. Dispečer má k dispozici údaje o blocích a číslech popisných, dále pak o výtazích a technicích opravárenských firem.